نقش تجارت الکترونیک در شرکت بیمه و ارائه راهکارهای لازم درخصوص جلب رضایت بیمه گذاران (نسخه اصلاحی)
کد مقاله : 1057-NCAEA
نویسندگان:
ملیکا فیروزی *1، سحر کمالخانی2
1کارشناس بیمه
2مدیر تحقیق و توسعه شرکت بیمه البرز
چکیده مقاله:
امروزه در روندهای کسب‌وکار نوین، «جلب رضایت مشتریان» اهمیت بالایی داشته و از نظر مدیران ارشد هر سازمان نو اندیش، یکی از بهترین راه‌ ها برای نیل به اهداف کلان سازمان محسوب می‌شود. لذا مقتضی است سیستمی در سازمان طراحی و پیاده سازی شود که بتواند روابط سازمان و مشتریان را به‌خوبی مدیریت نماید. بیمه الکترونیکی از نتایج مثبت شبکه جهانی اینترنت، فناوری اطلاعات و ارتباطات است که به دلیل افزایش چشم گیر مبادلات تجاری و تمایل بشر به ساده کردن هرچه بیشتر ارتباطات در انجام دادن فعالیت های اقتصادی بر اهمیت آن هر روزه افزوده می شود. از این رو برای ایجاد یک جامعه الکترونیکی و تحول دیجیتالی، علاوه بر تکمیل زیر ساخت ها و به روز بودن نرم افزارها به فرهنگ سازی، نوآوری و بازنگری صنعت بیمه نیاز است، لذا شناخت ویژگی‌ها و نیازهای استفاده کنندگان این جامعه الکترونیکی می تواند از مهم ترین راهکارها برای ترغیب افراد به خرید بیمه از روش های الکترونیکی قلمداد شود.
کلیدواژه ها:
استارتاپ، E-Insurance، فناوری‌های تلماتیک، اینشورتک، پورتفو
وضعیت : مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است